Sjöbergs affär – Bråk i bilen
av
Sarah Andersson och Lars Lindqvist
Sjöbergs affär är charmiga vardagsberättelser med vuxna i huvudrollerna, om livet för de anställda på Sjöbergs affär. Böckerna i serien är mycket lättlästa och skrivna av erfarna SFI-lärare. Bråk i bilen är den andra delen i serien om Sjöbergs affär.
Fadi kommer ofta för sent till jobbet på morgonen. Det är för att han åker spårvagn. Johan erbjuder Fadi skjuts. Det är perfekt, tycker Fadi. Det tycker inte Johan. Fadi pratar högt, äter i bilen och skräpar ner. Och så vill han att hans syster ska åka med! Johan vet inte hur han ska lösa situationen.
Finns även som Bok+ljudbok.
Fakta
Författare: Sarah Andersson och Lars Lindqvist
Bild: Helena Davidsson Neppelberg
Nivå: 1 – Lättast
Genre: Skönlitteratur
Bild: Helena Davidsson Neppelberg
Nivå: 1 – Lättast
Genre: Skönlitteratur
ISBN: 9789170534904
Utgivningsår: 2014-03-17
Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 64
Utgivningsår: 2014-03-17
Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 64
Vi rekommenderar även
Varukorg
Summa: 0,00 kr




