9555

Omslagsbild, Sista dagen av ensamhet

Provläs ett kapitel
Pris: 50,00 kr



Sista dagen av ensamhet

av
Pamela Jaskoviak

Det ringde på dörren. Där stod Roger. Han var snygg och luktade citron. Ögonen var lika gröna som för sju år sedan. Yvonne visste inte hur det gick till men tre minuter senare låg de i soffan och hånglade. Då ringde telefonen. Det var Laban. Killen hon älskat med hela natten.

– Jag har en kompis här. Kan jag ringa dig om en stund? ljög hon.

I Sista dagen av ensamhet skriver Pamela Jaskoviak om underbar kärlek, svek och längtan.

Boken finns även som Bok + Ljudbok.

Läs recensioner

Fakta

Författare: Pamela Jaskoviak



Nivå: 2 – Lättare

Genre: Skönlitteratur, En Lätt Pocket
ISBN: 9789170535062

Utgivningsår: 2015-01-12



Bindningstyp: Lätt Pocket

Antal sidor: 68
Dela på Internet:


Vi rekommenderar även

Omslagsbild, Tillbaka till ett krig


Pris: 190,00 kr


Tillbaka till ett krig
Var är han?

Yvonne möter sin blick i spegeln
på restaurang Opalens toalett.
Hur länge har hon stått där?
Hon tar upp läppstiftet ur handväskan
och målar sin mun rödare.

När hon går mot bordet vid fönstret
ser hon klockan på väggen.
Den är kvart över fem.

Var är han? Har han ångrat sig?
Har han redan varit där?
Har han sett henne sitta där
med rynkorna runt munnen?
Har han flytt?
”Trots att korta meningar och enkla ord gör språkdräkten
nästan karg, går den här kärlekshistorien rakt in i hjärtat. Just det lite avskalade gör att historien inte heller känns
alltför sockersöt. En välskriven LL-bok som fyller sitt syfte suveränt.”

Mia Mårtensson, BTJ