9564

Omslagsbild, På djupt vatten

Visa fler bilder
Provläs ett kapitel
Pris: 210,00 kr



På djupt vatten

av
Josefin Olevik, Ylva Sundgren (fotograf)

– Jag tror att jag bara är rädd för en enda sak i hela världen. Att vara i vatten, säger Sree.

Hon kan inte simma. Hur är det att lära sig simma som vuxen? Möt Sree och Älla när de kämpar med vattnet och de olika stegen i simskolan, som att flyta, dyka efter ringar och hoppa från kanten.

Journalisten och författaren Josefin Olevik och fotografen Ylva Sundgren har följt en grupp elever på djupt vatten.

Fakta

Författare: Josefin Olevik, Ylva Sundgren (fotograf)



Nivå: 2 – Lättare

Genre: Sport, Övriga faktaböcker
ISBN: 9789170535154

Utgivningsår: 2015-03-09



Bindningstyp: Inbunden

Antal sidor: 104
Dela på Internet:


Vi rekommenderar även

Omslagsbild, Ny i laget


Pris: 210,00 kr


Ny i laget
Omslagsbild, Ny i laget - med ljudbok


Pris: 280,00 kr


Ny i laget – med ljudbok
Omslagsbild, Vem har snott bollen?


Rea: 50,00 kr


Vem har snott bollen?
Sree är ovan vid att doppa huvudet.
Därför får hon en kallsup och sväljer vatten.
Efter ett tag försöker hon igen.
Hon andas in,
sänker ner ansiktet under vatten och blåser ut luften.
Det bubblar omkring henne.
För varje gång doppar hon ansiktet djupare under ytan.
till andra sidan staden. Där går hon en kurs
tillsammans med andra vuxna.
På djupt vatten


På djupt vatten