Kickboxaren 2 – Fightern
Irina lever för två saker, sin älskade lillasyster och kickboxning. Hon drömmer om att gå en riktig match men det får hon inte förrän hon lärt sig att kontrollera sin ilska. Och Irina har mycket att vara arg över, styvpappan som super och blir våldsam, och mamma som inte säger ifrån.
Vändpunkten kommer när Irina börjar träna med Eremias. Han visar att man kan vara en riktig fighter utan att slåss mot allt. Och så har han en trevlig och trygg familj. Det blir början på något bättre för Irina.
Kickboxaren 2 – Fightern är en fristående fortsättning på Kickboxaren, som blev mycket omtyckt bland unga läsare. Niklas Krog och Maria Björn har tillsammans skrivit böckerna.
Fakta
Författare: Niklas Krog, Maria Björn
Nivå: 2 – Lättare
Genre: Unga läsare
Nivå: 2 – Lättare
Genre: Unga läsare
ISBN: 9789170535260
Utgivningsår: 2015-08-17
Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 130
Utgivningsår: 2015-08-17
Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 130
Länkar
1. Provläs ett längre stycke ur boken
2. Det finns en lektion till boken på Lärarrummet för lättläst.
1. Provläs ett längre stycke ur boken
2. Det finns en lektion till boken på Lärarrummet för lättläst.
Vi rekommenderar även
Varukorg
Summa: 0,00 kr




