Pdf-prenumeration med inläsning till privatperson
Här beställer du en pdf-prenumeration på 8 Sidor OCH en
inläsning.
Bestäm hur länge du vill prenumerera
och fyll i din adress.
Varje vecka får du ett mail med din tidning.
Du får INTE någon papperstidning i
brevlådan.
8 Sidor som pdf kommer en gång i veckan, på tisdagar.
Du får ditt första nummer av 8 Sidor om ungefär en vecka.
Så går det till att ladda hem inläsningen
Inläsningen laddar du hem till dig från vår webb
Varje vecka får du ett mail med ett lösenord.
I eposten berättar vi också hur man gör.
Du kommer att få två mail från oss.
Ett med tidningen och ett med lösenordet till
inläsningen.
inläsningen.
Pris: 705,00 kr
Pdf-prenumeration helår (49 nummer) + inläsning på fil för privatperson
Pris: 355,00 kr
Pdf-prenumeration halvår (24 nummer) + inläsning på fil för privatperson
Pris: 120,00 kr
Pdf-prenumeration 8 nummer + inläsning på fil för privatperson
Varukorg
Summa: 0,00 kr
