Beställ 8 Sidor till företag
Här beställer du 8 Sidor. Bestäm hur länge du vill prenumerera
och fyll i din adress.
8 Sidor kommer en gång i veckan, på onsdagar.
Du får ditt första nummer av 8 Sidor om ungefär en vecka.
Grundprenumerationen är ett nummer i veckan så länge som du
prenumererar.
I alla priser ingår 6% moms.
Läsårsprenumerationerna har ett automatiskt sommaruppehåll.
Vill du ha tidningen 8 Sidor och en inläsning, välj
Beställ inläsning till företag i menyn till vänster.
I prenumerationen ingår också en digital 8 Sidor
som du kan visa på tex Smartboard eller läsa på läsplatta.
Vill du inte ha en papperstidning, så kan du
beställa en pdf-prenumeration.
Kom ihåg våra rabatter
Det blir billigare om du prenumererar på flera exemplar av 8
Sidor.
- Du får 25% rabatt om du prenumererar på
10-24 exemplar av tidningen.
- Du får 40% rabatt om du prenumererar på
25 exemplar eller flera.
Fyll i så många av ex av tidningen som du vill ha!
Helår (49 nummer)
Halvår (24 nummer)
Provprenumeration (8 nummer)
Helt läsår (41 nummer)
Halvt läsår (20 nummer)
