Omslagsbild, Jag älskar dig - svenska kärleksdikter (med cd)
Provläs ett kapitel
Pris: 120,00 kr

Jag älskar dig - svenska kärleksdikter (med cd)

av Harriet Söderblom (urval), Kerstin Linderberg (urval)

I den här boken finns några av de mest älskade svenska kärleksdikterna samlade.

Det är dikter av Dan Andersson, Nils Ferlin och Edith Södergran. Här finns också poesi av Tove Jansson, Ulf Lundell och Sonja Åkesson.

Till boken hör en cd där du kan höra dikterna läsas och sjungas.

Dela på Internet:

Fakta

Författare: Harriet Söderblom (urval), Kerstin Linderberg (urval)
Bild: Eva Ede

Nivå: 3 - Lätt
Genre: Dikter
ISBN: 9789170531347
Utgivningsår: 2007-04-25

Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 58

Vi rekommenderar även

Omslagsbild, Katten i Ediths trädgård
Pris: 120,00 kr
Katten i Ediths trädgård
En varm hand.
Ett varmt bo.
En varm kofta
att trä på de isande tankarna.
En varm kropp
att trä på kroppen.
En varm själ
att trä på själen.
Ett varmt liv
att trä på den isande livet.

Sonja Åkesson