Omslagsbild, I vårens tid
Provläs ett kapitel
Pris: 55,00 kr

I vårens tid

av Elisabeth Olin

Eva drömde om barn, hon drömde om en man. Men åren gick, ingenting hände. Varje dag tog hon sin hund Tito till parken. En dag stod Stefan i rastgården med sin hund Ivra. Tito och Ivra blir förtjusta i varandra. Det blir också Eva och Stefan.

De äter middag och har en fantastisk kväll. Han är snygg och rolig. Har Eva äntligen träffat mannen i sitt liv? Men varför ringer han aldrig tillbaka? Är han gift med någon annan? En dag mår Eva illa. Testet visar att hon är med barn.

I vårens tid är författaren och översättaren Elisabeth Olins första bok för LL-förlaget.

Fakta

Författare: Elisabeth Olin

Nivå: 2 - Lättare
Genre: Kärlekskiosken
ISBN: 9789170533440
Utgivningsår: 2011-03-08

Bindningstyp: Pocket
Antal sidor: 107
Dela på Internet:

Vi rekommenderar även

Omslagsbild, Drömprinsen
Pris: 55,00 kr
Drömprinsen
Omslagsbild, Kärlek och svek
Pris: 55,00 kr
Kärlek och svek
Omslagsbild, Kärlek, mord och poesi
Rea: 30,00 kr
Kärlek, mord och poesi
Omslagsbild, Tangokungen
Pris: 55,00 kr
Tangokungen
Efteråt tänkte hon att hon kanske hade låtit sig
bjudas för lätt. Man ska ju spela svårflirtad och så.
Det sa både kompisarna och tanterna som stod
och skvallrade i stadsparken om eftermiddagen.

Det gjorde de också nu när Eva kom dit
på eftermiddagen. Hon kunde inte låta bli
att tala om hur glad hon var över mötet med Stefan.
Mammas gamla väninna stod där och rökte
medan hennes borderterrier Klofsan for runt
kring benen på henne. Hon såg misstänksamt på Eva...

– Är du inte riktigt vaggad? sa Ing–Marie.
Bara tacka ja till en karl du inte har någon aning
om vem det är?