Hunddagiset
av
Bibbie Friman
Följ med till Beatebergs Hunddagis! Här arbetar Camilla och hennes vänner. Hon har älskat hundar sedan hon var liten.
På Beatebergs Hunddagis finns bara honhundar. Följ med Camilla och hundarna en dag från morgon till kväll.
De fina fotografierna är tagna av bokens författare, Bibbie Friman.
Fakta
Författare: Bibbie Friman
Bild: Bibbie Friman
Nivå: 1 - Lättast
Genre: Djur/Natur, Övriga faktaböcker
ISBN: 9189451708
Bindningstyp: Inbunden
Antal sidor: 64
Vi rekommenderar även
En hund kan känna om du är ledsen.
Då kör den in huvudet i kroppen på dig
och lägger tassen på din axel.
Det är som om hunden säger:
– Upp med dig nu!