8 SIDOR

8S_flera_dark.jpg

8 SIDOR är vår lättlästa nyhetstidning.
Den kommer ut en gång i veckan.
Precis som andra nyhetstidningar
skriver 8 SIDOR om vad som händer
i Sverige och ute i världen.
Här finns artiklar om politik, sport,
kultur och mycket annat.
Men 8 SIDOR rapporterar om händelserna
på ett sätt som är lätt att förstå.

Texterna är korta
och det finns många bilder i tidningen.
8 SIDOR finns också inläst på cd
och som ljudfil att ladda hem.

8 SIDOR hör inte till något politiskt parti
och är inte bunden till någon organisation.

Varje vardag finns nyheter på 8 SIDORs hemsida.
Det finns också mycket extra material
på vår Prenumerantwebb,
som du får tillgång till som prenumerant.

8 SIDOR säljer också artiklar till andra tidningar
som vill ha lättlästa nyheter.

Till 8 SIDORs webb-nyheter

 

Dela på Internet: