Öppna kurser

Kursbild

Kom till oss!

Varje vår och höst ordnar Lättläst-tjänsten en öppen kursvecka
i våra lokaler vid Hornstull i Stockholm. Då kan du välja
att gå en eller flera kurser.

Under kursveckan erbjuder vi följande kurser:

Att skriva lättläst - Grundkurs 
Att skriva lättläst för webben - fortsättningskurs
Workshop - fortsättningskurs

För varje kurs gäller:

Tid: 10.00 - 16.00
Plats: Centrum för lättläst, Långholmsgatan 27, Stockholm
Pris: 3 400 kronor + moms. Fika och kursmaterial ingår.

Kursvecka hösten 2012

Hösten kursvecka är vecka 47, den 19-23 november.
Sista anmälningsdag är den 6 november 2012.

Anmäl dig här!

 

Dela på Internet: